Polityka prywatności
-
Administratorem danych osobowych Klientów korzystających z usług serwisu Zadowolenie.pl, w tym kontaktujących się z serwisem za pośrednictwem infolinii oraz zamawiających usługi serwisowe jest Alsen sp. z o.o. z siedzibą w Chorzowie przy ul. Katowickiej 146, 41-500 Chorzów (dalej: Administrator).
-
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z postanowieniami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: RODO) oraz innymi obowiązującymi przepisami.
-
Administrator przetwarza, w zależności od wybranej przez Klienta formy kontaktu (formularz internetowy, mail, telefon, chat), dane niezbędne do realizacji sprawy, w której Klient się kontaktuje, w tym w szczególności dane identyfikacyjne, kontaktowe (w tym adres e-mail i numer telefonu), inne dane wskazane w formularzu kontaktowym, jak również nagrania rozmów z infolinii oraz pozostałe dane podawane przez Klienta.
-
Dane osobowe Administrator przetwarza, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO, w celu załatwienia sprawy zgłaszanej przez Klienta, w tym w szczególności w celu zawarcia i wykonania umowy serwisowej. Dane osobowe są również przetwarzane, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO, w celach dokumentacyjnych i dowodowych dotyczących kontaktów z Administratorem, jak również w celu weryfikacji i poprawy jakości obsługi Klientów. Celem przetwarzania może być również realizacja obowiązków Administratora przewidzianych prawem (art. 6 ust. 1 lit. c RODO), w szczególności obowiązków księgowo-podatkowych, jak również ochrona praw Administratora, w tym w szczególności dochodzenie roszczeń lub obrona przed roszczeniami (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
-
Podanie wskazanych przez Administratora danych osobowych jest niezbędne do zawarcia i wykonania umowy serwisowej lub udzielenia odpowiedzi na zapytania Klienta. Podanie innych danych osobowych jest całkowicie dobrowolne.
-
Dane osobowe są przez Administratora przetwarzane wyłącznie przez czas niezbędny do osiągnięcia celów ich przetwarzania wskazanych w niniejszej Polityce lub wypełnienia przez Administratora obowiązków nałożonych prawem, a jeżeli okres przedawnienia roszczeń wynikających z tych celów jest dłuższy – maksymalnie do czasu upływu terminu przedawnienia. Nagrania rozmów z infolinii są przechowywane maksymalnie przez 3 lata. Jeżeli z nagrań wynika potrzeba dochodzenia lub obrony roszczeń, nagrania są przechowywane do czasu upływu terminu przedawnienia tych roszczeń.
-
Odbiorcami danych osobowych mogą być podmioty współpracujące z Administratorem, w tym w szczególności w zakresie infolinii (m.in. podmioty obsługujące infolinię obsługujące system nagrań rozmów) oraz w zakresie wykonania umowy serwisowej (m.in. podmioty odbierające i dostarczające produkty z serwisu); podmioty świadczące na rzecz Administratora usługi księgowe, doradcze oraz dostawcy usług IT.
-
Na zasadach określonych w przepisach regulujących ochronę danych osobowych przysługuje Klientowi prawo do żądania dostępu do podanych danych, ich sprostowania, ograniczenia ich przetwarzania, usunięcia, prawo do przenoszenia danych, a także prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
-
W przypadkach, gdy przetwarzanie odbywa się na podstawie prawnie uzasadnionego interesu Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO), Klientowi przysługuje prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, z zastrzeżeniem ograniczeń przewidzianych przepisami, jeżeli jest to uzasadnione szczególną sytuacją Klienta.
-
Ww. uprawnienia (poza prawem do wniesienia skargi do organu nadzorczego) Klient może realizować przesyłając stosowne żądanie na adres: rodo@alsen.pl<